Sunday, September 19, 2010

salam eidulfitri al-mubarak


Assalamualaikum...
Dah lama rasanya aku x update blog nih,..rindu la plak!pasni ntah bila plak aku dpt update..(coz adik aku dh nk ptong broadband dia ni..!) adakah aku ingin mnyambung mbyrnye? mungkin ya n mungkin juga tidak.aku pon kurang pasti lg..bg aku 68 hinggit tu byk beb..aku bagi kat mak kat kg lg bagus., so mlm ni aku nk citer pasal ape yek.ha..pasal niat aku nk beli herbalife.ini disebabkan aku mmg xlarat utk diet yg tidak menyentuh karbohidrat! ia sungguh menyeksakan diriku ini ye. adik aku kata pada permulaan je aku kena korban beratus2 duit aku,then after abis 1 set or after aku dh kurus, aku just beli teh dia je yg harga nye xde la membebankan sgt..jadi aku xbleh la bli baju baru lg ye, aku kena tunggu dh kurus cantik solid molid nanti baru aku akn bli baju baru smpena adiah utk aku..huh! sungguh x sabar ye. ala.. dlm minda aku ni asik terbayang baju yang ika beli tuh, aku nk beli jugak..cantik giler, mmg superb la wa ckp lu..haishhh! bila nk slim nih, xpe2 sbr yek, tunggu sebulan dua lagi, bleh la pakai..ok, tutup citer ttg tuh.
Skg aku nk citer ttg raya thn ni lak. ianya tersangat la meriah. aku dh lama xdpt rasa seronok nye raya mcm thn nih! xtaw la npe ye??hanya yg terlibat je yg taw. aku doakan umur wan aku panjang lgi ..walaupon dia dh xbape sihat kdg2 tuh.kerana adenya wan kat kg la kitorang raya kat kg,.huhuhu.nanti aku nk balik jenguk wan aku la.k la, xde citer ape2 dh..adios, Salam...

No comments:

Post a Comment